Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Проверяват се цилиндърчетата за течове,като се проверява за такива и под гумичките им.Не само външно.Свалят се накладките и сега почва интересното.
    Като единствена добавка ще кажа, че ако не се сменят с нови гумичките е добре да се накиснат в бензин. Това с цел разширяване на гумата и по-добро уплътнение. Но да не се заблуждаваме...най-добре си е да се сменят цилиндърчетата когато е необходимо.
    Браво на mordohy за точната и изчерпателна информация!
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
      Като единствена добавка ще кажа, че ако не се сменят с нови гумичките е добре да се накиснат в бензин. Това с цел разширяване на гумата и по-добро уплътнение. Но да не се заблуждаваме...най-добре си е да се сменят цилиндърчетата когато е необходимо.
      Браво на mordohy за точната и изчерпателна информация!

      Митак,много те моля,следващия път,като ти дойде от вътре да споменеш нещо такова, като за накисването в бензин на гумичките,да го уточниш на лично,щото тия простотии си ги знаеме,ама после си следиме и цвета на спирачната течност,кога ще се зговнат напълно нещата.Нарочно не пиша за такива неща,щото колегите не трябва да ги използват,защото все пак нямат нашата подготовка.Мнозина не знаят и от къде да си сипят маслото.
      Абе накратко,колегите да забравят за това,а с тебе ще имаме дълъг и мокър разговор
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Най после и на мен ми запекоха дюзите.Днеска ги чистих с лакочистител и някакъв разредител за бои.голяма гняс излезе.Свързах им захранване и ги бъзиках,като им подавах различни разредители.Някакви идеи!?
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Най после и на мен ми запекоха дюзите.Днеска ги чистих с лакочистител и някакъв разредител за бои.голяма гняс излезе.Свързах им захранване и ги бъзиках,като им подавах различни разредители.Някакви идеи!?
          Дюза за бензи я чистя така - свалям я, пръскам отзад където влиза бензина да се напълни с Локтайт за почистване, подавам захранване и с комресора и набивам налягане. Ако някой има възражения - колата ми работи перфектно след такава процедура

          Comment


          • #20
            моите ги чистих с кореселин със спринцовка и им подавам захранване. то не е и кой знае колко сложно да се направи стенд и да се види дебита им равен ли е.
            точка

            Comment


            • #21
              За равен дебит дори и не си мечтая!Все пак,кореселина,един малък траф на 12 волта и един диод , свършиха чудеса.Алфи пак мърка на бензин!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                моите ги чистих с кореселин със спринцовка и им подавам захранване. то не е и кой знае колко сложно да се направи стенд и да се види дебита им равен ли е.
                Не съм съгласен с теб - бая работа си е

                ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                моите ги чистих с кореселин със спринцовка и им подавам захранване. то не е и кой знае колко сложно да се направи стенд и да се види дебита им равен ли е.
                Една дюза на едно приятелче успях само с компресор да я оправя за да издуха мръсотиите. А кореселина не всичко разяжда и има много ментета

                Comment


                • #23
                  е, сефте чувам за кореселин менте.
                  то ако е толкова запушена дюзата ,по-добре първо на ултразвук и после с кореселина.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    е, сефте чувам за кореселин менте.
                    то ако е толкова запушена дюзата ,по-добре първо на ултразвук и после с кореселина.
                    Ами влез в един магази и виж колко вида има. В тоя до нас - 3. И най-евтиния оставя някакви кристали и променя цвета на боята. Ултразвукът разбива механизма на дюзата. Вярно, помага за чистенето, но не и да напъхаш цялата дюза във ваната

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                      Ами влез в един магази и виж колко вида има. В тоя до нас - 3. И най-евтиния оставя някакви кристали и променя цвета на боята. Ултразвукът разбива механизма на дюзата. Вярно, помага за чистенето, но не и да напъхаш цялата дюза във ваната
                      Олелеле ти къде отиде я сега обесни как ултразвук разбива дюза? Явно никога не си виждал ултразвукови уреди, а пък скоро да си си чистил зъбен камък или там ултразвука разбива зъбите
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Олелеле ти къде отиде я сега обесни как ултразвук разбива дюза? Явно никога не си виждал ултразвукови уреди, а пък скоро да си си чистил зъбен камък или там ултразвука разбива зъбите
                        Ей сега разбрах,Бобо,мръсник такъв,защо не искаш да ме запознаеш с жена ти.Щото съм стар работник на ТК Д.Каляшки и знам как се правят точилки.Много точилки.Гладки точилки и то от дъбово дърво.Много боли,като те наложат с тях!Абе още ли се занимаваш с глупости.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Ей сега разбрах,Бобо,мръсник такъв,защо не искаш да ме запознаеш с жена ти.Щото съм стар работник на ТК Д.Каляшки и знам как се правят точилки.Много точилки.Гладки точилки и то от дъбово дърво.Много боли,като те наложат с тях!Абе още ли се занимаваш с глупости.
                          Тихо че са ше дойде с някоя "набедена" точилка и край с форума
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            То моята е типична брюнетка с две висши и не и пука да се омаже малко с масло.После ми го изкарва през носа,но оправданието и е,че харесва Алфи.Иначе и мене ме гони с точилката
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Имам приятел златар който е от маса време работи с ултра звук,пускал е много крехки камачета и не се пукат , цаката е да прецениш за даден детайл какъв препарад да сложиш към водата във ваничката и каква температура да нагласиш !
                              И все пак за препоръчване е да не се пуска цялата и още един път все пак според мен си е по добре промивката с кореселин .
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                                Имам приятел златар който е от маса време работи с ултра звук,пускал е много крехки камачета и не се пукат , цаката е да прецениш за даден детайл какъв препарад да сложиш към водата във ваничката и каква температура да нагласиш !
                                И все пак за препоръчване е да не се пуска цялата и още един път все пак според мен си е по добре промивката с кореселин .
                                Добре де тия дюзи постоянно минава бензин през тях кореселина няма много фрапантни разлики в свойствата кво ще стане с тоя кореселин освен да им свали боята
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X